Alla 3 jourhemskatter bor på katthemmet nu. Det pågår fönsterbyte i mitt kvarter och jag fick mina nya i onsdags. Får fönstertvätt nu på onsdag så mina helgplaner för denna helg gick i stöpet. Blir stressigt nu till första advent. Är dessutom ute på praktik så jobbar dagtid. Blir inte mycket tid över till hushållet nu inte. Turligt nog så är det inte alltför mycket som skall göras. Är ledig imorgon samt halva tisdagen så kan säkerligen passa på att baka då. Kan sätta upp gardinerna men vill nog vänta till fredagen ändå med det. Lär dock plocka ner adventsljusstaken imorgon för koll av ljusen samt bära upp lite skit som står ivägen i dagsläget.
I övrigt har jag inte så mycket mer att tillägga. Jag pluggar om dagarna och tillbringar för mycket tid framför datorn. Lär fixa en inlämningsuppgift idag som ska vara klar och inlämnad till midnatt.

Kommentera

Publiceras ej